Maak kennis met onze bedrukte tapes door Roos

Maak kennis met Rosalyn van Asperen via onze bedrukte tapes. In de serie, maak kennis met de mensen achter BVP, stellen we je graag voor aan onze medewerkers. Deze keer: Rosalyn van Asperen, of zoals ze zelf aangeeft: “noem me maar Roos”.

Bedrukte tapes als marketingmiddel

Wat Roos met bedrukte tapes te maken heeft, leggen we later uit, maar voor nu brengen we graag dit interessante product onder de aandacht. “Bij BVP kunt u uw tape laten bedrukken met uw eigen logo en/of tekst. Deze tapes zijn verkrijgbaar in verschillende kwaliteiten, afmetingen en druktechnieken. Voor elk bedrijf dat gebruik maakt van tape om bijvoorbeeld (transport)dozen dicht te maken, is het interessant om in ieder geval de mogelijkheid tot gebruik hiervan te onderzoeken. Bedrukte tapes zijn namelijk een makkelijke manier om de herkenbaarheid van uw huisstijl door te voeren. Hierdoor werk je aan je naamsbekendheid. Iedereen die een doos opent, snijdt of trekt namelijk de tape los. Een mogelijkheid dus om, bewust of onbewust, nog eens te zorgen dat uw naam/merk blijft hangen. De mogelijkheden van bedrukt tape zijn eindeloos. Aan de hand van de toepassing adviseren wij de voor u meest geschikte variant(en). Geen grootverbruiker? Geen probleem! Gepersonaliseerde tapes zijn leverbaar v.a. één doos à 36 rollen!”

Van marketing-docente naar inkoper

Leuk, die bedrukte tapes, denkt u wellicht, maar wat heeft dat nu met Roos te maken? Tape als marketingmiddel, daar komt haar expertise boven tafel. Ze heeft namelijk 10 jaar gewerkt als docente Marketing. Marketing en Sales liggen dicht bij elkaar en dat maakte dat de vacature voor ‘sales Binnendienst’ haar interesse wekte. Na een decennia voor de klas te hebben gestaan, wilde ze graag terug het bedrijfsleven in. De diversiteit van de functie en het klantcontact maakt dat Roos als een vis in het water is. Het allerleukste aan haar functie? “De vraag achter de klantvraag boven tafel krijgen door goed te luisteren en vragen te stellen. En daar dan zo goed mogelijk gehoor aan geven.”

Productkennis over verpakkingen

Haar werkzaamheden bestaan onder andere uit het aannemen en verwerken van orders. Iedereen op de afdeling Binnendienst heeft zijn eigen specialisme, zodat kennis in de diepte kan worden opgedaan. Door verder nauw samen te werken, zorgt het team ervoor dat de kennis ook in de breedte wordt overgedragen. Roos: “Ik wil graag groeien in een eigen specialisme. Ook geloof ik dat ik echt een bijdrage kan leveren aan het verder optimaliseren van het klantcontact. Juist omdat ik dat zo leuk vind en met mijn kennis van marketing.” Gedreven en ambitieus als ze is, geeft ze de volle 100% bij alles wat ze doet dus zullen we haar unieke stempel op onze dienstverlening positief zien groeien.

Meer lezen over onze producten of over het werken bij BVP? Lees dan hier wikkelfolie via het werknemersverhaal van Jochem. Benieuwd naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren? Lees dan hier de klantcase van ShareFoods.