Overzicht Nieuws

Maak kennis met wikkelfolie door Jochem de Jong

In de serie, maak kennis met de mensen achter BVP, stellen we je voor aan onze medewerkers via een product of dienst wat symbool staat voor hen én voor BVP. Bij Jochem is dat – onder andere – wikkelfolie.

Om maar direct met de deur in huis te vallen: als je het hebt over wikkelfolie, dan zijn er tientallen toepassingen en mogelijkheden. Wat voor type folie wordt er gebruikt? Wordt het met de hand aangebracht of met een machine? Zijn het grote of juist heel kleine rollen? En dan hebben we het nog niet over de benaming. Andere benamingen voor wikkelfolie zijn namelijk stretchfolie of rekfolie. Wat je ook wilt, Jochem weet je op maat het beste advies hierover te geven. Een goed advies waarmee je zomaar materiaal – en dus kosten – kunt besparen. Zo kan een palletwikkelaar een goede investering zijn omdat hiermee meer rendement uit de folie gehaald wordt. Adviseren in een goede verpakkingsoplossing is wat hij het allerliefste doet.

Productkennis blijven ontwikkelen

Jochem werkt sinds 2014 bij BVP. Na het afronden van zijn stage op de marketingafdeling is hij bij BVP gebleven in de rol van accountmanager. Dit bleek hem op het lijf geschreven. Om zijn klanten goed te kunnen adviseren, moest hij zijn kennis van de diverse non-food verpakkingsmogelijkheden uitbreiden. Door middel van klantopdrachten leerde hij de verschillende producten – en hun uiteenlopende toepassingen – één voor één helemaal kennen. En leert hij steeds nog steeds van elke nieuwe case. Want de wereld van verpakkingen, die staat nooit stil.

Een team BVP’ers

Jochem vult zijn dagen met klantafspraken en de opvolging daarvan. Dat hoeft hij gelukkig niet alleen te doen, want hij wordt terzijde gestaan door de binnendienst. Samen bespreken ze elke case en bedenken ze of er nog andere mogelijkheden zijn die verder gaan dan het vraagstuk. Oplossingen die meer opleveren of nog duurzamer zijn, omdat we altijd net even meer proberen te doen dan van ons gevraagd wordt. Van toegevoegde waarde zijn voor klanten; dat is waar hij zijn werk voor doet.

De toegevoegde waarde van Jochem is die van BVP

Met de kennis die Jochem heeft opgedaan kan hij klanten steeds voorzien van het beste advies. Die adviesrol geeft gelijk de toegevoegde waarde van BVP weer. We kijken naar alle mogelijkheden en houden de markt voortdurend in de gaten. Met onze kennis kunnen we een onafhankelijke adviesrol aannemen en dus van toegevoegde waarde zijn. Nieuwsgierig naar wat we voor je kunnen betekenen? Nodig Jochem eens uit om langs te komen. Voor je het weet heb je een advies wat je doet verbazen!

Meer weten over de werkzaamheden van BVP’ers? Lees hier het verhaal van onze klachtenafhandeling door Mirjam.