Gebruiksgemak

Een makkelijk te gebruiken verpakking kan het verschil maken tussen een tevreden of een ontevreden klant, tussen een eenmalige aankoop of herhalingsaankopen. Sterker nog: een goede, gebruiksvriendelijke verpakking is van directe commerciële waarde. Het versterkt de beleving van het product dat er in zit.

Alle verpakkingen van BVP zijn daarom nauwkeurig getest op gebruiksgemak. We willen ervan overtuigd zijn dat u en uw klanten in elke fase makkelijk met de verpakking overweg kunnen. Van het vullen, dichtmaken, warehousen en verzenden tot het openen, uitnemen van het product en het verwerken na gebruik.

Zorg dat uw klanten ook plezier beleven aan de verpakking – net als uzelf. Samenwerken met BVP is genoeg om dat te bereiken. Zullen we een afspraak maken?

Neem contact met ons op.

In het ontwerp maakte BVP maximaal gebruik van bestaand materiaal en bestaande paktafels, waardoor de investering voor CTS minimaal kon blijven.

CTS

Met deze case hebben we dus een winst in kostenreductie, in leversnelheid, in duurzaamheid én in uitstraling.

Stef Essing

BVP staat voor mij voor meedenken, betrouwbaarheid, snelheid van schakelen en ontzorgen.

Bram Muilwijk - Sharefoods

"BVP denkt altijd mee, biedt keuzes en kan enorm snel schakelen. Dat resulteert voor ons in een duurzaam en efficiënt verpakkingsproces."

Jacco Jordaan - De Notenshop