Idee:

De bedenkers van het theemerk “Teamasters” wilden een nieuw soort thee op de markt brengen en kwamen met de vraag: “Maak een mooie verpakking die net zo onderscheidend is als de verpakking van Teamasters. Maar, dan compleet anders.” BVP bedacht een unieke theeverpakking die niet eerder in de schappen te vinden was..

Prototyping:

Al vrij snel kwam BVP met het idee van een theeverpakking in kubusvorm. Voor het prototype er uiteindelijk was, werd (na de brainstormfase) in samenwerking met onze productie alle technisch haalbare mogelijkheden bekeken. Naast uniek en anders, moest uiteraard ook de versheid en de smaak gegarandeerd blijven. Ook stonden we machine technisch voor een uitdaging. Een smalle en lange verpakking is lastig te bedrukken aan de binnenkant. We zitten met deze verpakking echt op de rand van wat mogelijk is!

Uitvoering:

Na uitvoerig testen was hij er dan! Een unieke theeverpakking die opvallend, praktisch en functioneel is. Het is een meedragende verpakking die de thee optimaal beschermt en opvalt in de schappen.

Lancering:

Say Yes is vanaf november 2018 verkrijgbaar in 550 jumbo’s door heel Nederland.