Maak kennis met de mensen achter BVP
– Theo Visser

In de serie, maak kennis met de mensen achter BVP, stellen we je graag voor aan onze medewerkers. Dit kan zijn omdat ze net bij ons in dienst zijn, maar we geven graag ook wat meer beeld bij de mensen die voor onze relaties aan de slag gaan. Lees hier alles over Theo Visser. Theo werkt sinds september 2018 bij BVP als accountmanager voor de afdeling non food.

Hoe ziet jouw dag bij BVP eruit?

“Jarenlang was Mark van den Dool werkzaam bij BVP. Per 1 september heeft hij een nieuwe uitdaging gevonden en zijn focus verlegd naar de non-profit sector. Aan mij de taak om zijn klantenpakket te beheren. Op dit moment ben ik vooral bezig om kennis te maken met de klanten en hun (verpakkings)processen. Het is mijn doel om zo goed en snel mogelijk in te spelen op de verpakkingsbehoefte van de klant en de markt. Het meedenken met de klant en het zoeken naar innovatieve oplossingen is iets wat mij enorm aanspreekt.”

Wat doe je naast je werk?

“Naast werken onderneem ik graag leuke en/of sportieve dingen met mijn vrouw, kinderen en/of vrienden. Ik zet mij graag in voor jongeren en tieners in onze (kerkelijke) gemeente. Daarnaast probeer ik minimaal één keer per week een rondje te hardlopen, zodat mijn bourgondische karakter niet te veel invloed heeft op mijn gewicht.”

Hoe ervaar je het werken bij BVP?

“Mijn eerste BVP dag was een bedrijfsuitje. Bijna alle collega’s kon ik hierdoor op een informele manier leren kennen. Inmiddels heb ik de collega’s ook op de werkvloer leren kennen. Mijn indruk is zeer positief! Een gedreven en enthousiaste groep mensen die zowel zakelijk als privé betrokken zijn met elkaar.”

Met welke ontwikkelingen ga je je bezighouden bij BVP?

“Ik merk dat duurzaamheid binnen BVP ook een belangrijk thema is. Duurzame keuzes maken is geen wens meer, maar juist een focuspunt. Die focus houd ik nauwlettend in de gaten. En de discussie over plastic en/of karton vind ik erg interessant. Want dat plastic niet goed zou zijn en karton wel…dat is met ruimvoldoende cijfers te ontkrachten. Denk aan CO2-uitstoot, waterverbruik, je ecologische voetprint, het is soms heel goed aan te tonen dat plastic wel degelijk een goede oplossing is binnen een breder kader. En we zien een hoop onterechte vooroordelen als het gaat over dit product. Je hoort wel eens dat we met z’n allen zouden moeten verminderen in het gebruiken van plastic, maar ik vraag mij wel eens af of dat terecht is. Het heeft ook te maken met gedragsverandering in het verwerken van plastic of bijvoorbeeld hoe je plasticafval weggooit. Maar zo’n gedragsverandering heeft veel tijd nodig. Ik houd het in de gaten!”